FORCE Mig33 Community
Hello, welcome to FORCE community. Feel at home... and enjoy.

Do not forget to read forum rules.

Join the forum, it's quick and easy

FORCE Mig33 Community
Hello, welcome to FORCE community. Feel at home... and enjoy.

Do not forget to read forum rules.
FORCE Mig33 Community
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Can i still move on after a break up ?

+11
astro-jboy_force
rein_force
wizard_hacker
ch4rism4_force
simpleme_force
heavensangel_force
batang-mental
aya
jadelyn18
jelay25
re3mds3xynoty_force
15 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Can i still move on after a break up ?

Post by re3mds3xynoty_force Sat May 01, 2010 12:10 am

Masarap mag mahal kung pareho kayong nagmamahalan....!Sabay na nangangarap ng impocbleng pwedng mang yari..........!Panu kung bgla na lng mwala ng taong mhal mong d nagpapa alam,khit man lng sbihing 'stop calling me i dont love you anymore...........!Msakit isipin but we need to accept the consequenses...........either kaya or d kaya tanggapin bahala na..........{wala lang maisip ipost] :nc: :nc: pag sa akin mang yari yan magpapakamatay na ako.............. : : affraid



Last edited by k-e-e-n on Tue Aug 10, 2010 5:26 pm; edited 4 times in total (Reason for editing : translated title)
re3mds3xynoty_force
re3mds3xynoty_force
Mega Member Elite
Mega Member Elite

Mig33 ID : naughty_sexy09_force,n4ughty-_-s3xy.09
Location : sydney australia
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by jelay25 Mon May 17, 2010 12:47 am

magpapakamatay ?cguro nd dapat dahil god lang ang pwng bumawi sa pinahiram niyang buhay sa atin .if ako i accept the fact na nd kami talaga gaano man kasakit .
jelay25
jelay25
Mega member
Mega member

Mig33 ID : jelay25//barumbadang_force
Location : israel
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_coo10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by re3mds3xynoty_force Mon May 17, 2010 5:28 am

d ko kyang mwala xa sa buhay ko,xa ang dhilan kung bkit aq nagbago,d aq magpapakamtay pro sarado cgro mna ang puso ko..........pansamantala hahahaha Smile
re3mds3xynoty_force
re3mds3xynoty_force
Mega Member Elite
Mega Member Elite

Mig33 ID : naughty_sexy09_force,n4ughty-_-s3xy.09
Location : sydney australia
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by jadelyn18 Tue May 18, 2010 1:57 pm

re3mds3xynoty_force wrote:Masarap mag mahal kung pareho kayong nagmamahalan....!Sabay na nangangarap ng impocbleng pwedng mang yari..........!Panu kung bgla na lng mwala ng taong mhal mong d nagpapa alam,khit man lng sbihing 'stop calling me i dont love you anymore...........!Msakit isipin but we need to accept the consequenses...........either kaya or d kaya tanggapin bahala na..........{wala lang maisip ipost] :nc: :nc: pag sa akin mang yari yan magpapakamay na ako............. : : affraid

noty masarap mangarap at libre kaya go lang ng go.. Can i still move on after a break up ? Icon_razz Can i still move on after a break up ? Icon_razz

pag nawala sya di kamu sya kawalan, pag sinabi nya stop na di wag,

at pag sinabi nya di kana nya mahal, tel him sino kba? di din nman kta mahal,

kala mo lang mahal kta pero ndi noh.


ako hindi... sino xa para sayangin q buhay ko..dame pa lalake sa mundo,

di ko gagawin magpakamatay dies trash lang xa... hahaha...
jadelyn18
jadelyn18
Mega member VIP
Mega member VIP

Mig33 ID : jadelyn18, seventh-angel_force
Location : Tel-Aviv, Israel
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_tha10

Character sheet
Skill: Chatter

http://www.pinoysreunited.com

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by re3mds3xynoty_force Wed May 19, 2010 11:28 am

jadelyn18 wrote:
re3mds3xynoty_force wrote:Masarap mag mahal kung pareho kayong nagmamahalan....!Sabay na nangangarap ng impocbleng pwedng mang yari..........!Panu kung bgla na lng mwala ng taong mhal mong d nagpapa alam,khit man lng sbihing 'stop calling me i dont love you anymore...........!Msakit isipin but we need to accept the consequenses...........either kaya or d kaya tanggapin bahala na..........{wala lang maisip ipost] :nc: :nc: pag sa akin mang yari yan magpapakamay na ako.............. : : affraid

noty masarap mangarap at libre kaya go lang ng go.. Can i still move on after a break up ? Icon_razz Can i still move on after a break up ? Icon_razz

pag nawala sya di kamu sya kawalan, pag sinabi nya stop na di wag,

at pag sinabi nya di kana nya mahal, tel him sino kba? di din nman kta mahal,

kala mo lang mahal kta pero ndi noh.


ako hindi... sino xa para sayangin q buhay ko..dame pa lalake sa mundo,

di ko gagawin magpakamatay dies trash lang xa... hahaha...
jade sa cnbi m my na alala ako hahaha...............sabagay we are not desame we are ol dfferent pag dating sa gnyang bgay.owo nga nman boysssssssssss are nothing hahaha............ lol smash lol smash lol smash sbyan ba nang excuse me get out of my way dami pa nka pila haharang harang ka hahahaha........... lol! banana banana jive thumbs up
re3mds3xynoty_force
re3mds3xynoty_force
Mega Member Elite
Mega Member Elite

Mig33 ID : naughty_sexy09_force,n4ughty-_-s3xy.09
Location : sydney australia
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by aya Wed May 19, 2010 1:25 pm

tama kau mga cz,f my lalaking gagawa ng gnyan sa atn HMP! bkt?
cya lang ba?
angdami kya jan...
peo d maiwasan my mga kalalakihan na gnyn pag uugali
f makainccounter ka,
which is why not?
let him go and move on wag magpakamatay ,
life is full of life and good things,he might not the one u deserve... have a nice day
aya
aya
Flash member ll
Flash member ll

Mig33 ID : aya_mig33,celina34
Location : jeddah KSA
Mood : Can i still move on after a break up ? Caring10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by batang-mental Thu May 20, 2010 4:35 am

mas masarap ang walang mahal wala kang iniintindindi walang sakit ng ulo walang nag babawal yun lang tapos

batang-mental
Banned
Banned

Mig33 ID : x0xfriendly-14x0x
Location : riyadh saudi arabia
Mood : Can i still move on after a break up ? Readin10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by re3mds3xynoty_force Thu May 20, 2010 8:00 am

batang-mental wrote:mas masarap ang walang mahal wala kang iniintindindi walang sakit ng ulo walang nag babawal yun lang tapos
pero ako mahal m lng dba kuya mhel??????hahaha......................!dpende kc sa usapan nyo 2 dpat may rules kyo tama ba?????????sasakit ulo m kung lhat nang galaw m naka bantay xa. Smile Very Happy Very Happy
re3mds3xynoty_force
re3mds3xynoty_force
Mega Member Elite
Mega Member Elite

Mig33 ID : naughty_sexy09_force,n4ughty-_-s3xy.09
Location : sydney australia
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by re3mds3xynoty_force Thu May 20, 2010 8:03 am

aya wrote:tama kau mga cz,f my lalaking gagawa ng gnyan sa atn HMP! bkt?
cya lang ba?
angdami kya jan...
peo d maiwasan my mga kalalakihan na gnyn pag uugali
f makainccounter ka,
which is why not?
let him go and move on wag magpakamatay ,
life is full of life and good things,he might not the one u deserve... have a nice day
Ur totally ryt cz aya.......2lad nang cnbi ko boys are nothing kung lolokohin ka lang hahaha........... lol! lol! its easy 2 say ang daming lalaki sa mundo dami ka ipapalit but......??????????.......dpepende f u love him or not......... banana banana jive jive clap clap thumbs up OH YAEH thumbs up
re3mds3xynoty_force
re3mds3xynoty_force
Mega Member Elite
Mega Member Elite

Mig33 ID : naughty_sexy09_force,n4ughty-_-s3xy.09
Location : sydney australia
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by heavensangel_force Fri Jul 30, 2010 1:39 am

rèemkeww why not??Everyone has a freedom to move on,magpapakamatay ka? that guy will laugh at you,sa una mo lang maiisip yan pero later on mwawala din,so cheer up and find a better one and who is deserving.,ang lalaki ay hindi nag iisa ok?who knows mtatagpuan mo pala ang mr right guy wiw..
heavensangel_force
heavensangel_force
Mega member VIP
Mega member VIP

Mig33 ID : heavensangel_force, anji_q8,
Location : kuwait,Gensan city
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_sad10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by simpleme_force Fri Jul 30, 2010 9:16 am

Yes you can move on after a deeply painful break up sis reem.... It's just that you & that guy wasn't meant to be....Time can heal...Cheer up & move on!!!
simpleme_force
simpleme_force
Mega member
Mega member

Mig33 ID : simpleme_force,abigail8_rn
Location : riyadh KSA
Mood : Can i still move on after a break up ? Caring10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty ITS LOVE....JOIN AKO DITO

Post by ch4rism4_force Fri Jul 30, 2010 1:39 pm

In relationship always parallel the "happiness and sadness"
Though some may succeed some are not...
The saddest part its yung were not ready whats gonna happen
Dito na magsisimula how we can cope those pain,heartache...
Its a normal stage that we counter because we only human.,

But.....always take the good sides of life
Life is full of everything...lets just open our eyes
Enjoy what we have,then we will realize
How " good life it is"
ch4rism4_force
ch4rism4_force
Regular lll
Regular lll

Mig33 ID : ch4rism4_force
Location : Najran
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by heavensangel_force Fri Jul 30, 2010 8:41 pm

Just pray in the deepest and move on that's it
heavensangel_force
heavensangel_force
Mega member VIP
Mega member VIP

Mig33 ID : heavensangel_force, anji_q8,
Location : kuwait,Gensan city
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_sad10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by wizard_hacker Sat Jul 31, 2010 9:01 pm

Reemtot, pasalamat ka wala ka sa tabi ko kung hindi.. Ibabad kita sa ice water sabay dagok... lol smash (joke)

Adingkew, when you lose someone, it is not the end of everything. It is just a start of new stage of your life. We meet someone for a reason and whatever that reasons, you must learn from it. Keep your stand not to lose your ideals in life..

clap
wizard_hacker
wizard_hacker
Mega Member Elite
Mega Member Elite

Mig33 ID : wizard_hacker
Location : Saudi Arabia
Mood : Can i still move on after a break up ? Thinki10

Character sheet
Skill:

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by rein_force Sat Jul 31, 2010 11:02 pm

yes , u can f u wanted to.
rein_force
rein_force
Moderator
Moderator

Mig33 ID : girlie_78,jerry_6878
Location : Holy Place, KSA
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_lov10

Character sheet
Skill: Helper

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by astro-jboy_force Sun Aug 01, 2010 1:05 am

its been longtime that i am searching you, i don't know what happened to you, im thinking that you are mad at me, in what reason.... you know friend you can still move on after all were always here for you to hold you stand and face that love problem happened to you, no matter.....what.... Basketball

hope just be true.............. and explain what happened to us!!!! Evil or Very Mad

I know you and someone very close to each other but i dont care.............. I am what I am not a rubber band or plastic person.... I am true to my self..for the others..... Evil or Very Mad

add me to your ym or facebook ok!!!!!!!!!!!!!!!
astro-jboy_force
astro-jboy_force
Hyper member ll
Hyper member ll

Mig33 ID : hunkman157, astro-jboy_force
Location : KSA RIYADH
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Moderator

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by re3mds3xynoty_force Tue Aug 03, 2010 9:35 am

thank you sa lhat nang advice nyo mga ka force..........dis was bfore eh i tot tlga d rin aq mkaka mve on bt i am hre happily married sa guy na d ko inaasahang kmi pa rin in d end after 2yrs na d kmi nagkita hahaha..!!god loves me so mch..........! Very Happy Very Happy
re3mds3xynoty_force
re3mds3xynoty_force
Mega Member Elite
Mega Member Elite

Mig33 ID : naughty_sexy09_force,n4ughty-_-s3xy.09
Location : sydney australia
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by alexandra08_force Tue Aug 03, 2010 1:50 pm

im happy for u tagay thumbs up thumbs up thumbs up
nextime wag manghinayang sa mga lalakeng nangiiwan dhil wala clang kwenta hehehe muuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaahhhhhhh I love you
alexandra08_force
alexandra08_force
Master Initiator
Master Initiator

Mig33 ID : alexandra.-08,alche08_mf4ever,
Location : k.s.a. jeddah
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_sad10

Character sheet
Skill: chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by astro-jboy_force Wed Aug 04, 2010 12:14 am

Mylyf musta kana? Sino ba tinutukoy mo? Baka matulungan kita.... Kung bakit naman kasi naghahanap ka pa nang iba andito na nga me mylyf....

Mylyf hope kung sakali wag you mag-hangad na kamukha ko si PIOLO PASCUAL ha..... Sabagay kamukha ko naman daw sabi nila sa puwet nga lang daw he he he Very Happy
li
Mylyf mis lang kita kasi di na tayo nagkakatagpo eh...... hope kapag on line ka pm mo naman ako..

always take care your self ang stay as sexy as you are.... I love you mylife ang myfriend ...... thumbs up
hurrah hurrah hurrah jive jive
astro-jboy_force
astro-jboy_force
Hyper member ll
Hyper member ll

Mig33 ID : hunkman157, astro-jboy_force
Location : KSA RIYADH
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Moderator

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by simpleme_force Wed Aug 04, 2010 3:52 am

I'm also happy for you sis partner reem!!!

You deserves what's best for you......

Goodluck to your happily married life,may GOD/ALLAH bless you always!!!

Can i still move on after a break up ? 392835
simpleme_force
simpleme_force
Mega member
Mega member

Mig33 ID : simpleme_force,abigail8_rn
Location : riyadh KSA
Mood : Can i still move on after a break up ? Caring10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by night.-.hawk22_force Wed Aug 04, 2010 6:22 am

ahak 2hak wag emote masyado lol smash all of us should have to move on...no matter how hard it is. It's not d end of everything love always find a way...u dont have to search and look for it... it comes to us in a right time. have a nice day
night.-.hawk22_force
night.-.hawk22_force
Mega member VIP
Mega member VIP

Mig33 ID : hondyx024, yannie_4ever, giorgio_armani_22
Location : Riyadh, K.S.A.
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_inl10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by re3mds3xynoty_force Thu Aug 05, 2010 4:15 pm

hunkman157 wrote:Mylyf musta kana? Sino ba tinutukoy mo? Baka matulungan kita.... Kung bakit naman kasi naghahanap ka pa nang iba andito na nga me mylyf....

Mylyf hope kung sakali wag you mag-hangad na kamukha ko si PIOLO PASCUAL ha..... Sabagay kamukha ko naman daw sabi nila sa puwet nga lang daw he he he Very Happy
li
Mylyf mis lang kita kasi di na tayo nagkakatagpo eh...... hope kapag on line ka pm mo naman ako..

always take care your self ang stay as sexy as you are.... I love you mylife ang myfriend ...... thumbs up
hurrah hurrah hurrah jive jive
My life well i finally fnd smeone na yun nga lng d natin xa kalahi bt i know his my partner in lyf 4ever na.....hehehe....i miz you my lyf thank you so mch ur d best but want you be my kumpare wd my first baby..,yun nga lng im not sexy na hahaha...im pregnant my life....good luck sa love life m i will pray 4 you kc mabait ka. have a nice day


Last edited by k-e-e-n on Thu Aug 05, 2010 11:25 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : ALL CAPS)
re3mds3xynoty_force
re3mds3xynoty_force
Mega Member Elite
Mega Member Elite

Mig33 ID : naughty_sexy09_force,n4ughty-_-s3xy.09
Location : sydney australia
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by re3mds3xynoty_force Thu Aug 05, 2010 4:19 pm

night.-.hawk22_force wrote:ahak 2hak wag emote masyado lol smash all of us should have to move on...no matter how hard it is. It's not d end of everything love always find a way...u dont have to search and look for it... it comes to us in a right time. have a nice day
Hahahaa........ryan nman dats was bfre tma na ang drama its time to enjoy our life na la na aqng mahihiling i am happy,thank you and sandy i love you both cnxa na d ko kau nasabhan sa we ko i know you both undrstnd bt you hve to prepare ur gift pa rin hahahah....i miz you kuya ryan and hondy_preciuos._force......... thumbs up hearty your d best 4 me...god bless thumbs up


Last edited by k-e-e-n on Thu Aug 05, 2010 11:26 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : ALL CAPS)
re3mds3xynoty_force
re3mds3xynoty_force
Mega Member Elite
Mega Member Elite

Mig33 ID : naughty_sexy09_force,n4ughty-_-s3xy.09
Location : sydney australia
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by re3mds3xynoty_force Thu Aug 05, 2010 4:22 pm

simpleme_force wrote:I'm also happy for you sis partner reem!!!

You deserves what's best for you......

Goodluck to your happily married life,may GOD/ALLAH bless you always!!!

Can i still move on after a break up ? 392835
Eheeeeem.........partner lam nmiz ko kyo eh..grbe d man lng aq nka attend sa gradtion ntin mdyo nalungkot ako but i know naintindhan nyo ako i mz you guys..........thank you sa lhat b dest kayo..........! thumbs up thumbs up have a nice day hearty


Last edited by k-e-e-n on Thu Aug 05, 2010 11:27 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : ALL CAPS)
re3mds3xynoty_force
re3mds3xynoty_force
Mega Member Elite
Mega Member Elite

Mig33 ID : naughty_sexy09_force,n4ughty-_-s3xy.09
Location : sydney australia
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_hap10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by night.-.hawk22_force Thu Aug 05, 2010 9:03 pm

nah Shocked 2hak ang daya mo aman nd mo man lng kmi na invite no no anyway congrats hope u found d ryt man 4 life. have a nice day
night.-.hawk22_force
night.-.hawk22_force
Mega member VIP
Mega member VIP

Mig33 ID : hondyx024, yannie_4ever, giorgio_armani_22
Location : Riyadh, K.S.A.
Mood : Can i still move on after a break up ? Th_inl10

Character sheet
Skill: Chatter

Back to top Go down

Can i still move on after a break up ? Empty Re: Can i still move on after a break up ?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum