Date make over ..
5 posters
Page 1 of 1
Date make over ..
WHERE CAN YOU BRING YOUR DATE FOR SOME UNEXPECTED FUN?HERE ARE EIGHT IDEAS TO GET YOU STARTED...
1.BACK TO BASIC-WHY NOT COOK A SIMPLE MEAL AT HOME AND UNWIND TO DVD MOVIE THAT YOU BOTH ENJOY.
2.HAVE A FIELD DAY AT THE FAIR- AMUSEMENT PARK AND THRILL -SEEKING RIDES MIGHT BE FUN FOR A CHANGE..
3.MOONLIGHT SONATA- FIX UP AN IMPROMPTU DATE WHEN THERE'S A FULL MOON AND CLEAR SKIES..
4. GO LIVE- SURPRISE YOUR DATE WITH TICKETS TO A PLAY OR EVEN A CONCERT YOU KNW HE/SHE WILL ENJOY..
5.PICNIC AT ZOO- SOUNDS CLICHE? THIS IS PERFCT OPPORTUNITY TO GET TO KNW EACH OTHER BETTER..
6. SOAK IN THE CULTURE-GO ON MUSEUM CRAWL...
7.LEARN TOGETHER-SIGN UP FOR A LANGUAGE OR DANCE GOURMET COOKING CLASS JUST TO PICK UP SMTHNG NEW TGETHER...
8.GO FLY A KITE-STOP BY ANY TOY STORE.PICK UP A KITE AND GO ON A KITE DATE.KITES ARE NOT JUST 4 KIDS.THEY CN BE FUN AND EXHILARATING 4 PEOPLE OF ALL AGES..
1.BACK TO BASIC-WHY NOT COOK A SIMPLE MEAL AT HOME AND UNWIND TO DVD MOVIE THAT YOU BOTH ENJOY.
2.HAVE A FIELD DAY AT THE FAIR- AMUSEMENT PARK AND THRILL -SEEKING RIDES MIGHT BE FUN FOR A CHANGE..
3.MOONLIGHT SONATA- FIX UP AN IMPROMPTU DATE WHEN THERE'S A FULL MOON AND CLEAR SKIES..
4. GO LIVE- SURPRISE YOUR DATE WITH TICKETS TO A PLAY OR EVEN A CONCERT YOU KNW HE/SHE WILL ENJOY..
5.PICNIC AT ZOO- SOUNDS CLICHE? THIS IS PERFCT OPPORTUNITY TO GET TO KNW EACH OTHER BETTER..
6. SOAK IN THE CULTURE-GO ON MUSEUM CRAWL...
7.LEARN TOGETHER-SIGN UP FOR A LANGUAGE OR DANCE GOURMET COOKING CLASS JUST TO PICK UP SMTHNG NEW TGETHER...
8.GO FLY A KITE-STOP BY ANY TOY STORE.PICK UP A KITE AND GO ON A KITE DATE.KITES ARE NOT JUST 4 KIDS.THEY CN BE FUN AND EXHILARATING 4 PEOPLE OF ALL AGES..
Last edited by rein_force on Thu May 07, 2009 4:48 pm; edited 2 times in total (Reason for editing : Caps lock)
sn0w_queen529_force- Hyper member lll
- Mig33 ID : snOw_queen529_force,pr3tty-_-y4ng-y4ng,st4rl3t.girl.143,disn3y_princ3ss.999
Mood :
Character sheet
Skill: Chatter
Re: Date make over ..
I will go 4 it!
Its an adventure to know your love more and a pleasure time 4 both who are in love!
Its an adventure to know your love more and a pleasure time 4 both who are in love!
purple_gie- Mega member VIP
- Mig33 ID : dwight_lotus_force
Character sheet
Siguro dadalhin ko siya sa tabing dagat kung saan sabay namin hihintayin ang paglubog ng araw (habang nag-uusap kami at kumakain sa ibabaw ng mga batuhan).
Myspace Hello Comments & Graphics
Myspace Hello Comments & Graphics
harballah- Flash member ll
- Mig33 ID : sahara_desert_force
Mood :
that is cool! nice tip cz hehehe i would either go for it,its thrilling,and a great opportunity to know the person better.
unfeigned_force- Mega member
- Mig33 ID : mirave-_-
Mood :
Character sheet
d.gorge0us_force wrote:that is cool! nice tip cz hehehe i would either go for it,its thrilling,and a great opportunity to know the person better.
Try it 'cause not crowd and nobody disturbing you.....hehehe
harballah- Flash member ll
- Mig33 ID : sahara_desert_force
Mood :
wow! nice tip cz snow,masubukan nga! hehehe...tnx 4 sharing cz take
care always,God bless!!!
care always,God bless!!!
jaymyr- Super member ll
- Mig33 ID : jaymyr
Mood :
Page 1 of 1